perjantai 19. maaliskuuta 2010

Nyt sitten päätin tehdä näin

Olen saanut haalittua yhtä vaille kaikki paperit mitä työkkärissä vaativat. Viimeisen pitäisi tulla huomenna. Jee! Tämänkin viikon olen jatkanut samalla linjalla, eli en juurikaan ole nirsoillut paikoissa jota olen hakenut. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen esimerkiksi hakenut vuorotteluvapaan sijaisuutta. Toivotaan että löytyisi nopeasti töitä.

Olen jo jonkin aikaa kirjoitellut netissä itseäni hieman vanhemman, todella mukavan oloisen tytön kanssa, joka on muuttanut tuohon aika lähelle asumaan. Nyt sitten pyörsin päätökseni, ja suostuin ensi viikolla lähteä treffeille. Itse asiassa sanoin siitä jo Puhillekkin. Se ei oikein reagoinut siihen mitenkään. Tai ainakin tuntui haluavan antaa sellaisen vaikutelman. Miksi sanoin sille siitä? En tiedä. Varmaan siksi että se on itselle helpompi sitten sanoa että ei voi jäädä enää odottamaan toista.

Tänään olen ollut aika mojovassa krapulassa koko päivän, koska olin St. Patrick's day:tä juhlistamassa kaverin kanssa, ja olen nukkumaan päässyt vasta aamulla. Mutta kivaa oli. Otimme mun (ja Puhin) luona pohjat, josta lähdimme hyvälle Kallion kierrokselle ja siitä sitten vielä Mollyyn kuuntelemaan päivään sopivaa musiikkia. :)

Joskus sitä vaan aistii niin selvästi uuden vaiheen alun elämässä. Ehkä nyt tuntuu juuri siltä. Ei tämä loppu ole. Vaan alku.

X

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti